پنل پيامكي پنل پيامكي .

پنل پيامكي

ارسال پيامك كوتاه انبوه چيست؟

پنل اس ام اس يا سامانه پيامكي يك نرم افزار تحت وب است كه به كاربر اجازه ارسال و دريافت پيامك تبليغاتي انبوه را به شما مي‌دهد. اگر بخواهيم ساده بگوييم، شما با خريد پنل پيامك يك سامانه پيامكي مي‌توانيد به ارسال و دريافت و مديريت پيامك تبليغاتي خود به صورت انبوه بپردازيد.

هنگام خريد پنل پيامك ، به نيازهاي خود فكر كنيد. در صورتي كه قصد ارسال اس ام اس تبليغاتي انبوه با تعداد بالا را داريد، بهتر است كه يك پنل پيامك بزرگتر را خريداري كنيد تا تعرفه ارسال شما كمتر شود و در نهايت در قيمت خريد پنل اس ام اس خود صرفه جويي كرده باشيد. همچنين، وقتي كه قصد استفاده از امكانات بخصوصي را داريد، پيشنهاد ما خريد پنل اس ام اس بزرگتري است. چرا كه پنل هاي پيامكي بزرگتر، امكانات بيشتري در اختيارتان مي‌گذارند.

 


برچسب: پنل پيامكي-ارسال sms انبوه-كاربرد پنل پيامك-مزاياي اس ام اس تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۱:۵۴ توسط:ستاره موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت در گوگل

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري (تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۲۸ توسط:ستاره موضوع: نظرات (0)

كاربرد پيامك تبليغاتي در مشاغل مختلف


كاربرد پيامك براي فروشگاه،مغازه ها و اصناف كوچك

  • ارسال پيامك هاي تبليغاتي به منطقه مورد نظر
  • دريافت نام كالاهايي كه شما در فروشگاه خود موجود نداريد-لطفا نام كالايي كه موجود نيست رابه شماره ؟؟؟؟۳۰۰۰ارسال كنيد
  • اطلاع رساني به مشتريان در خصوص تخفيفات ويژه وحراج

كاربرد پيامك براي مراكز دولتي

  • انتشار اخبار سازمان(بازديد استاندار محترم و هيئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۹صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.)
  • دريافت پيشنهادات، انتقادات و گزارش هاي مردمي
  • فراخوان مراسم و همايش هاي علمي فرهنگي
  • نظر سنجي پيامكي با جامعه آماري روشن و قابل استناد
    مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگويي كاركنان سازمان چيست؟ ۱- خيلي خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعيف)
  • ارسال پيام تبريك و تهنيت مناسبت ها
  • ارسال پيام انگيزشي به كاركنان
  • اعلام ميزان حقوق يا ميزان پاداش درنظر گرفته شده اخر ماه براي كارمندان قبل از تحويل فيش
  • اعلام خدمات خاص براي كارمندان نمونه با توجه به نظر خود كارمندان
  • (كارت هديه(۱)-بن خريد(۲)-بليت سينما(۳)-كوهستان پارك(۴) و ارسال پيامكهاي فرهنگي و جذاب بصورت روزانه يا هفتگي براي پرسنل
  • اعلام جلسات مديران از طريق پيامك با امكان قابليت گزارشگيري در مورد رسيدن يا نرسيدن پيامك به موبايل مد نظر

كاربرد پيامك براي صندوق هاي قرض الحسنه و تعاوني

  • معرفي خدمات بانكي به مشتريان – سيستم پاسخگويي خودكار
  • اعلام نرخ هاي سود براي اطلاع به مشتريان
  • اعلام حضور مشتريان در خصوص تكميل مدارك
  • ايجاد بخش نظرسنجي در مورد خدمات ارائه شده يا نحوه برخورد با ارباب رجوع و …
  • صندوق انتقادات و پيشنهادات در مورد ارائه انتقادات و پيشنهادات سازنده به مسئولين
    مثلا : انتقادات و پيشنهادات خود را بصورت مستقيم با ارسال پيامك به شماره ****۳۰۰۰ با مديريت در ميان بگذاريد
  • فرستادن اس ام اس به مناسبتهاي ملي و مذهبي
  • ارسال اس ام اس خودكار تبريك تولد به مشتريان و پرسنل
  • اعلام قدرداني و تشكر از مشتريان بابت افتتاح حساب
  • اعلام ديركرد قسط وام يا سررسيد وامها
  • اعلام تراكنشهاي انجام شده از طريق اس ام اس
  • اعلام وارد شدن به اينترنت بانك و انجام تراكنشهاي مالي از طريق اس ام اس

كاربرد پيامك براي نمايندگي بيمه

  • ارسال پيامك خودكاردر خصوص پايان قراردادبيمه
  • اعلام خودكارسررسيد بيمه مشتري با ارسال يك پيامك
  • ارسال پيام تبريك به مناسبتهاي خاص به مشتريان
  • اطلاع رساني خودكار سامانه به مشتريان در مواقع اتمام دوره بيمه و تمديد آن – جناب آقاي ……بيمه نامه شما تا ۱۰ روز ديگر منقضي ميگردد…
  • اطلاع رساني به مشتريان و متقاضيان در مورد خدمات جديد بيمه اي
  • ارتباط دو طرفه با مشتري و دريافت پيشنهادات و نظرات مشتري
  • آگاهي مشتريان از وضعيت بيمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال يك پيام كوتاه
  • برگزاري نظرسنجي ومسابقات
  • ارسال پيامك تبليغاتي براي نمايندگي خود
  • ارسال پيامك براي گروه خاص
  • ارسال پيامك براي منطقه ي خاص
  • ارسال پيامك براي يك صنف خاص براي مثال معرفي بيمه مسئوليت براي كانون مهندسين

كاربرد پيامك براي نمايندگي هاي فروش خودرو

  • اطلاع رساني از جديترين روشهاي فروش محصولات به مشتريان
  • اطلاع رساني در مورد شرايط اعطاي تسهيلات تخفيف ويژه
  • ارسال پيامك براي تاريخ رسيد دعوتنامه تحويل خودرو يا اعلام تاريخ تحويل خودرو به مشتري
  • ارسال پيامك با توجه به مناسبتهاي ملي و مذهبي
  • انجام طرح نظرسنجي در مورد خدمات ارائه شده در نمايندگي در خصوص مواردي همچون گارانتي محصولات و خدمات پس از فروش
  • ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات پيامكي
  • منشي آنلاين و پيامكي براي پاسخگويي به سوالات متداول مشتريان
  • پاسخگوي ۲۴ساعته در مورد خريد نقدي و به روز هر مدل خودرو

كاربرد پيامك براي مراكز مذهبي،مساجد و هيئت ها

  • آگاهي به مخاطبين در خصوص مراسم و فعاليتهاي مسجد يا هيئت
  • اعلام برنامه هاي هيئت و مسجد در مناسبت هاي مختلف
  • ارسال پيامك به صورت زمانبندي براي شركت در جلسات از قبل تعيين شده
  • پاسخگويي خودكار ۲۴ ساعته در خصوص نحوه و زمان برگزاري مراسم و مناسبتها—بطور مثال با ارسال عدد ۱ به سامانه
  • برنامه هفته جاري شامل سخنران –مداح وزمان برگزاري برا ي شما ارسال ميگردد
  • پيام تبريك تولد به اعضاي كانون مساجد
  • و…


كاربرد پيامك براي نشريات

  • دريافت سوژه و عناوين مورد علاقه خوانندگان براي چاپ در شماره بعدي
  • دريافت مطالب كوتاه و دل نوشته هاي خوانندگان براي چاپ
  • اعلام فرارسيدن زمان تمديد اشتراك(مشترك گرامي، اشتراك شما اين ماه پايان مي يابد)
  • ترغيب علاقمندان نشريه براي خواندن شماره بعدي از طريق ارسال عناوين مطالب نشريه كمي پيش از انتشار آن
  • اعلام انتشار و زمان توزيع شماره جديد به خوانندگان(شماره جديد منتشر شد، ويژه نامه نوروزي را از روزنامه فروشي ها بخواهيد)
  • برگزاري مسابقه پيامكي :مطرح كردن سوال در مجله يا نشريه يا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه كشي از طريق نرم افزار
  • برگزاري نظرسنجي پيامكي(به نظر شما كدام بخش نشريه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ويژه ۲- گزارش ۳- سرگرمي ۴- نگارخان)
  • ارسال پيام تبريك و تهنيت در مناسبت ها(امكان تبريك در مناسبتهاي خاص يا عمومي از جمله تبريك تولد مخاطبين در تاريخ هاي ثبت شده
  • جذب اسپانسر مالي و كسب درآمد(ارسال پيامك جهت دعوت از شركتهايي كه ميتوانند به عنوان اسپانسر نشريه شما عمل نمايند
  • ارسال اخبار به شهروندان
  • صندوق پيامكهاي مخاطبان براي بخش خبرنگاران -مديرمسول -سردبير(نظرسنجي يا انتقادات و پيشنهادات براي اين بخش ها)
  • ارسال اخبار فوري -اخبار سراسري -اخبار محلي -خلاصه اخبار
  • ارسال اخبارهاي هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگويي خودكار (مثلا بخش اجتماعي-ورزشي و …)
  • ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشريات
  • ارسال قيمتهاي سهام -ارز -سكه و …

كاربرد پيامك براي اصناف و اتحاديه ها

  • ارتباط مستمر بين اولياء واطلاع رساني جهت تشكيل مجمع عمومي
  • اطلاع رساني بابت اخبار جديد
  • اطلاع رساني بابت نرخ هاي جديد صنف
  • اطلاع رساني جهت اعلام وضعيت صدور جواز متقاضيان
  • ارسال پيامهاي تبريك وتسليت و مناسبت ها به اعضا
  • دريافت انتقادات و پيشنهادات
  • دريافت شكايت از مشتريان با ارسال كد واحد صنفي
  • اطلاع رساني سريع جهت هشدار به واحدهاي صنفي و معرفي كالاهاي تقلبي و روشهاي شناخت آن
  • بالا بردن سطح علمي و كاربردي مخاطبين
  • اعلام ۵ واحد صنفي برتر درهر ماه و معرفي آن به ديگر واحد صنفي
  • سامانه ميتواند واحدهاي صنفي مجاز را به طور خودكار در صورت درخواست مشتريان به آنها معرفي كند
  • سامانه به طور هوشمند در صورت درخواست مشتري مراحل اخذ جواز رابه مخاطبين ارسال ميكند
  • اطلاع رساني به واحد هاي پلمپ شده و مراحل فك پلمپ
  • وصدها قابليت كاربردي ديگر


كاربرد پيامك در مدارس (مدرسه)

  • ارتباط مستمر بين اولياء و آموزشگاه
  • اطلاع از آخرين وضعيت درسي
  • اطلاع از غيبت و تاخير دانش آموز
  • ارسال پيام تبريك روز تولد دانش آموزان و همكاران به صورت خودكار
  • ارسال پيامهاي مشاوره اي به اولياء با توجه به رفتارهاي دانش آموز(بيش فعال، نخبه، تنبل، كم هوش و…)
  • اعلام تعطيلي مدارس به دليل بارش برف، آلودگي هوا و …
  • اطلاع رساني بابت جلسات همكاران
  • ارتباط دو سويه بين دانش آموزان و آموزشگاه
  • ارسال پيشنهادات و انتقادات
  • برگزاري مسابقه پيامكي(قرعه كشي و تعيين برنده ها در كمتر از يك ثانيه) به صورت خودكار
  • آموزش زبان و مفاهيم لغات
  • ارسال پيامهاي مناسبتي به صورت خودكار(ايام محرم-ماه مبارك رمضان-۲۲بهمن و …)
  • نظرسنجي از عملكرد معلمين و كادر آموزشي
  • زمان توزيع كارنامه دانش آموزان را با ارسال پيامك به والدين اعلام كنيد
  • زمان شروع ثبت نام و فعاليت هاي فوق برنامه
  • با ارسال يك پيام زمان برگزاري آزمون هاي مهم را به اطلاع والدين برسانيد
  • ارسال پيامك والدين را پيش از رسيدن دانش آموز به خانه در جريان موفقيت هاي دانش آموزان قرار دهيد

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۹:۵۷ توسط:ستاره موضوع: نظرات (0)